viernes, noviembre 17, 2006

TEMPS DE CASTANYES I BOLETS

Bonic disapta. Una excursion pels boscos del meu poble Osor a la recerca de castanyes i bolets. Bolets no ne trobat, però castanyes ja en tinc unes quantes per a torrar-les en tres o quatre vagades. A dalt a l'ermita vaig comprar una ampolla de vi verd " novell". Despres vaig gaudi dels paratjes del pantà, i aquets matí me llevat d'hora, per envadalir-me del neixemen del dia que en aquesta altitut és una de les set meravelles del món. No és d'estranyar que cada vegada que vaig al poble m'enamori mes, i mes d'ell. Sobretot en aquesta epoca de l'any amb les seves mil tonalitats de colors: verd, groc, marron, ocre ect.ect Amb un fons de musica celestial de ocells que amb els seus cants ens avisen que ja a arribat l'estiuet de sant Martin.

No hay comentarios: